علاقمندان دارت استان آذربایجان غربی

علاقمندان دارت استان آذربایجان غربی

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

ساعت

امکانات

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 28
بازدید دیروز : 129
بازدید هفته : 233
بازدید ماه : 232
بازدید کل : 179673
تعداد مطالب : 439
تعداد نظرات : 49
تعداد آنلاین : 1


انجمن دارت ارومیه

وبسایت ورزشی


مسابقات قهرمانی جهان 2014 BDO

"استفن بانتینگ" قهرمان جهان شد

تاریخ انتشار : 23 دى 1392 ساعت 15:55

"استفن بانتینگ" ملقب به (Bullet: فشنگ) با غلبه بر "الن نوریس" به مقام نخست مسابقات قهرمانی جهان 2014 BDO دست یافت.

‘گروه ترجمه - حسین خسروی- یکشنبه شب ، تماشاچیان حاضر در Lakeside (Lake side country club محل برگزاری مسابقات قهرمانی جهان BDO) شاهد رویارویی 2 مرد برتر مسابقات امسال بودند. "بانتینگ" و "نوریس" که با شایستگی گام به دیدار پایانی رقابت ها نهادند ، پیش از این یک بار در فینال مسابقات "Zuiderduin Masters" سال 2012 به مصاف هم رفته بودند که در آن مسابقه "بانتینگ" با نتیجه 5 بر صفر "نوریس" را شکست داد و پیروز میدان لقب گرفت.

اما این بار مسابقه به مراتب نزدیک تر و جذاب تر دنبال شد. همانطور که میانگین score هر دو بازیکن در دیدارهای قبلی نوید دهنده یک بازی با کیفیت بالا بود ، هر دو بازیکن با نمایشی درخور بازی نهایی، پایاپای پیش رفتند و تا ست ششم سهم هر یک 3 ست بود. ولی در ادامه این بانتینگ بود که حریف خود را جا گذاشت و با پیروزی در 4 ست از 5 ست بعدی  با نتیجه 7 بر 4 (ست) حریف خود را بار دیگر مغلوب کرده و برای نخستین بار قهرمان این رقابتها لقب گرفت. در این بازی میانگین score "بانتینگ" 96.33 و "نوریس" 92.18 بود. بانتینگ در این بازی 12 بار 180  زد!!

بدین ترتیب مرد شماره 1 رنکینگ BDO و قهرمان BDO در سال جدید میلادی با پیروزی در این دیدار جایزه 100 هزار پوندی (تقریبا معادل 500 میلیون تومان) را به خود اختصاص داد. جایزه 5 هزار پوندی بالاترین "فینیش" به "رابی گرین" برای "فینیش" 167 رسید! اما امسال جایزه زدن  "9 دارت" به کسی تعلق نگرفت ! (اعداد و ارقام را با PDC مقایسه کنید!!!) گفتنی است جایزه "لیزا اشتون" قهرمان بانوان 12 هزار بود (تقریبا معادل 60 میلیون تومان)

منبع مطلب از سایت انجمن دارت ج ا ا



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: مهندس امید غلامی تاريخ: دو شنبه 23 دی 1392برچسب:, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

به وبلاگ علاقمندان دارت استان آذربایجان غربی خوش آمدید.در این وبلاگ می توانید بارشته دارت آشنا شوید. از خصوصیات این ورزش می توان : ورزش مدیران موفق - ورزش خانواده - بدون خطر و محدودیت سنی 7 تا .... - ورزش مکمل ورزشهای سنگین - ورزش دوم ورزشکاران حرفه ای - ورزشی کم جا و کم هزینه - ورزشی لذت بخش برای معلولین و جانبازان - هر ساعت این ورزش ۱۲۰۰ متر پیاده روی دارد. ورزشی نوین ، مفرح و هیجانی - تقویت تمرکز حواس - بالا بردن اعتماد به نفس - بالابردن قدرت محاسبه - ایجاد حس رقابت و انگیزه - یادگیری بسیار سریع و آسان- کاهش استرس - بدون نیاز به محل خاصی برای تمرین(فقط 3 متر جا) - بدون نیاز به یار تمرینی - قابلیت بازی از یک نفر تا بی نهایت .

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

اوقات شرعیذکر روزهای هفتهآیه قرآن تصادفی

Template By: LoxBlog.Com

 

 


© All Rights Reserved to urmiadarts.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com